Coop er ejet af dig
og 2 mio. andre medlemmer

Som medlem har du mange måder at handle på. Du kan for eksempel være med til at udvikle din egen butik, skabe flere oplevelser i dit lokalsamfund og være med i kampen for en grønnere hverdag.
Sammen ejer vi Coop, og sammen har vi meget større handlekraft. For når fællesskabet træder til, opnår vi mere og får mere at skulle ha’ sagt.

Louise har haft 300 til bords

...bare ved at købe ind i fællesskabet. I Coop er der mange måder at handle på. Louise brugte sit medlemskab til at sidde i Brugsens bestyrelse og har arrangeret running dinner med de lokale borgere. Som medlem kan du skabe flere oplevelser sammen med mennesker i dit lokalsamfund.

Bliv aktiv i en bestyrelse

Vær med til at flytte Coop og dit lokalområde

Du kan som medlem og medejer få noget at skulle ha’ sagt og gøre en forskel for dit lokalområde og for din egen butik.

Crowdfunding

Vær med til at bestemme, hvad vi skal spise i fremtiden

Støt danske fødevarevirksomheder gennem crowdfunding-projekter og køb direkte fra små producenter online.

Lav mad med GoCook

Du står i køkkenet - dine forældre tager opvasken.

Gocook.dk er stedet, som gør dig bedre end dine forældre til at lave mad.

Samvirke

Vær nysgerrig forbruger sammen med os

Samvirke er nyt om forbrug, mad og mennesker og et gratis månedsmagasin til Coops 1,9 mio. medejere.

Stil op til landsrådet

Sæt retning for fremtidens dagligvarebutikker

Den vigtigste opgave for Coops landsråd er at repræsentere vores 1,9 millioner medlemmer, når vi udvikler vores fælles virksomhed.

Deltag i din butik

Vær med i fællesskabet
Se, hvad der sker i din butik og kom i kontakt med lokale ildsjæle dér, hvor du bor.

Få noget at skulle ha’ sagt i Coops landsråd

Det er landsrådet, som repræsenterer vores 1,9 mio. medlemmer og medejere, og som sætter retningen for Coop.

126 engagerede medlemmer har plads i Coops landsråd og er med til at træffe vigtige beslutninger på vegne af vores andelsfællesskab. Her engagerer de sig i spørgsmål om sundhed, miljø, fødevaresikkerhed, købmandskab, stærke lokalsamfund, fremtidens madkultur, ansvarligt forbrug og vores butikkers bidrag til den grønne omstilling. Landsrådet vælger Coops øverste bestyrelse og formand.

Fra 7. - 30. august 2023 kan lokale bestyrelser i butikker og brugsforeninger opstille kandidater til Coops landsråd.
Som medlem af Coop kan du søge om at blive opstillet til landsrådet via din egen butik. Tag en dialog med din lokale bestyrelse, som er medlemmernes repræsentanter.

Vores medlemmer har mange måder at handle på

Vi handler i fællesskab

Lige siden vi i 1866 stiftede den brugsforening, som i dag er blevet til Coop, har vi været ejet af vores medlemmer og handlet i fællesskab. Det var lige så meningsfuldt dengang, som det er i dag.

Som medlem har du mange måder at handle på og kan bestemme lidt mere.

Det er derfor, vores butikker har engagerede lokale bestyrelser. Det er derfor, frivillige arrangerer madfællesskaber og debataftener om det, der betyder noget for os lokalt og globalt. Og det er derfor, vi blandt andet har været med til at sikre en skrappere lovgivning for kemikalier i dagligvarer.

Vær med til at forme fremtiden, kom til vores lokale aktiviteter eller flyt noget i din lokale butik som medlemsvalgt i Coop.

Skab sammenhold

I Coop er der mange måder at handle på. Som medlem kan du f.eks. skabe flere oplevelser sammen med mennesker i dit lokalsamfund. Du kan gøre som Louise.